czwartek, 11 kwietnia 2013

1. Let's Start!

Hej!
Nazywam się Marianna, lecz przyjaciele mówią na mnie Mania, mam 12 lat. Moją charakterystyczną cechą wyglądu (o ile można tak powiedzieć?) jest burza rudych włosów - ale wolę myśleć, że są złote, to brzmi o wiele lepiej niż rude. 
Interesuję się głównie modą, choć moje hobby często się zmienia. Uwielbiam oglądać magazyny o modzie, rysować, przeglądać inspirujące zdjęcia na stronach jak tumblr, czy we♥it. Mam pseudonim "Hipis", ponieważ często noszę charakterystyczne, dla hipisów opaski, które bardzo mi się podobają, jednak moja przyjaciółka twierdzi, że naprawdę mam hipisowski charakter. 
Na blogu nie będę zamieszczać swoich zdjęć, ponieważ moja mama mi na to nie pozwala, ale mam ogromną nadzieję, że mimo to będziecie często go czytać!

xx, Mania

1 komentarz:

  1. Hej Maniu :)
    Tu Magda.
    Świetny blog i już mi się podoba po jednym poście.A tak w ogóle to mam podobną sytuację.Nie mogę zamieszczać swoich zdjęć na których widać mi twarz ale inne mogę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i bardzo proszę o nie spamowanie, honey!