poniedziałek, 15 kwietnia 2013

3. Some Sunshine

Hi!
Dzisiaj słońce zaczęło świecić, hurra! Robiłam ankietę do gazetki, w której każdy miał podać swoje 2 ulubione piosenki. Oczywiście połowa klasy nie mogła się zdecydować, albo miała tylko jedną ulubioną więc  wyszło mniej niż sądziłam, ale na szczęście udało mi się to ogarnąć. Niektóre piosenki powtarzały się, a najwięcej osób wybrało Margaret - Thank You Very Much i Justin Bieber - As Long As You Love Me. 
Ostatnio w mojej klasie zrobił się mały szał na Biebera i kilka osób zadeklarowało się jako fani, co lekko mnie zdziwiło, ale nie komentowałam. Ja osobiście jego fanką nie jestem, ale  psycho-antyfanką, która chce go zabić też nie. 
Piosenka Justina, która mi się podoba - Beauty And A Beat 

Ja moje głosy w ankiecie oddałam na Taylor Swift - 22 i Keshę - Crazy Kids. 





Która z tych piosenek podoba Wam się najbardziej? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i bardzo proszę o nie spamowanie, honey!