wtorek, 30 kwietnia 2013

6. In Love With PARIS

Bonjour!
Przepraszam Was, że nie pisałam, ale jak poinformował Was Krzychu, jestem w Paryżu i zwiedzam, zwiedzam, zwiedzam, wiec nie miałam czasu... 
Night Fall in Paris Wallpaper
Przejdźmy do wyjazdu! Byłam w Disneylandzie, Asterix Parc, łaziłam po mieście, widziałam wieżę Eiffa, Łuk Triumfalny i wiele innych wspaniałych miejsc. 
Tumblr
Chyba Paryż stanie się moim ulubionym miastem zaraz po Tokyo... Wracam w Sobotę i wtedy postaram się dodać zdjęcia. 

3 komentarze:

  1. Proszę nie mów na mnie więcej Justyna -_- nie nawidze tego imienia ;o wole Jucha, Juśka, Krzychu itp. ;*** jak można ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok, od dziś będziesz Krzychu :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też byłam w Paryżu ale przejazdem jak jechałam nad ocean xd



    to-co-mnie-jara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i bardzo proszę o nie spamowanie, honey!