niedziela, 19 maja 2013

11. The Fashion Mania(c) Tag

Hi!

Czas na długo wyczekiwany, The Fashion Mania(c) Tag, który wymyśliłyśmy z Justą i Madzią

1. Ulubiony sklep...
Hmmm, Sinsay, Orsay i Pull&Bear

2. Ulubiony trend tego sezonu...
Zdecydowanie frędzle i orientalne wzory ^^
Nina Ricci, Bottega Veneta, Rodarte /East News/ Zeppelin

3. Ulubiony ciuch z Twojej szafy...
Ciężki wybór, ale ostatnio zwariowałam na puncie dżinsowych kamizelek (♥), a ponieważ sama mam taką, to jest to mój ulubiony ciuch (zmieniają się one dość często)!


4. Ulubiony projektant...
Ostatnio spodobały mi się projekty Mary Katrantzou.

5. Ostatni nieudany zakup....
Zwykle moje zakupy są przemyślane, więc raczej mi się takie nie zdarzają, ale w zeszłe wakacje

6. Wolisz podążać za trendami czy własnym stylem...
Wolę za własnym stylem, chociaż niektóre trendy są świetne, jednak nigdy nie włożyłabym czegoś co jest modne, a kompletnie mi się nie podoba.

7. Ostatni udany zakup...
Właściwie to zakupy i są to szorty i lekko gorsetowa bluzka z Paryża :D

8. Twoja modowa inspiracja...
Bardzo wiele rzeczy mnie inspiruję, ale najbardziej ludzie na ulicy oraz blogi ze street style. 

9. Osoba, której styl podziwiasz...
Lisa Olsson, Alexa Chung oraz cały Japoński street style. 

10. Twój ulubiony blog o modzie...
Polski to Macademian Girl, a zagraniczny to, hmmm, Le Blog De Betty oraz Lisa Place

No to tyle! Postaram się dodać zdjęcia z Paryża, o które tak bardzo prosił Krzychu! ;)


1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz i bardzo proszę o nie spamowanie, honey!