piątek, 17 maja 2013

10. I'm Thinkin' She's In Paradise

Witam.
Nie pisałam ponieważ byłam chora, a we Wtorek mój pies, który był chory został uśpiony. To było dla mnie bardzo trudne, bo był to mój pierwszy zwierzak, który był ze mną od początku mojego życia (Miała 13 lat, ja mam 12). 



Dzisiaj byłam w szkole po raz pierwszy w tym tygodniu i w sumie nie było tak źle, spotkałam się z moimi przyjaciółkami itp., więc jakoś to zniosłam. 

Teraz piosenka na, którą mam fazę, chociaż jest kompletnie nie w moim stylu: 


Przepraszam, że nie pisałam, ale w Sobotę postaram się to nadrobić :) 

2 komentarze:

  1. A kiedy dodasz zdjęcia z Paryza? -_- ja tu na nie czekam -_-

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę? No to dodam zaraz w poście! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i bardzo proszę o nie spamowanie, honey!