wtorek, 21 maja 2013

13. My Thoughts: emotikonki

Cześć!
Ostatnio  Juśka zrobiła posta, w którym zamieściła swoje przemyślenia o emotikonach i temat mi się spodobał, więc postanowiłam coś takiego zrobić. Do Justy: mam nadzieję, że nie uraziło Cię zrobienie Twojego pomysłu na posta na moim blogu. ♥ 

Więc emotikony w postach są, hmmm, pozytywnym (lub negatywnym!) akcentem w postach i nie mam nic przeciwko nim, jeśli nie są przedawkowywane! Sądzę, że jeśli ktoś wstawia emotikonki co 2 lub 3 słowa jest... żałosne i oznacz, iż ktoś po prostu nie ma pomysłów na posta. Oczywiście jeśli emotikony są w rozsądnej ilości to jestem ich zwolenniczką. Justa stwierdziła, że "post bez emotikonek, to post bez uczuć", z czym ja się nie zgadzam, ponieważ można wyrazić swoje uczucia w słowach, bez emotikon, ale każdy może myśleć tak jak chce! 

bg

Pa ♥


6 komentarzy:

  1. Idziemy na impreze w biedronce? Jest w sosobote xd

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe fajne ;)

    pozdrawiam i obserwuję
    ilovemystyle13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog ;)

    obserwuję i pozdrawiam
    http://ela-and-lena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i bardzo proszę o nie spamowanie, honey!