sobota, 25 maja 2013

14. My Favourites: Books!

Czeeeść! (post pisany w Piątek, dodany w Sobotę)
 Dzisiaj w szkole mieliśmy tylko 4 lekcje. Później byłam na placu zabaw z Justą i Madzią, jeszcze później spotkałam się z moją koleżanką Iza, a jeszcze, jeszcze później byłam na angielskim dodatkowym. W Czwartek nic specjalnego się nie działo. W Środę w szkole na godzinie wychowawczej robiłam z moją koleżanką "pokaz mody". Bardzo mi się podobało, chociaż byłam, hmm, zdenerwowana (?!) i bałam się, że nie wyjdzie, ale na szczęście było dobrze. Jako modelki była Olcia, Madzia i Paulina. Później - na 6 lekcji - pisałam test z maty, grr. 

A teraz czas na... Top 5 moich ulubionych książek!

5. "9 żyć Chloe King"

Świetna książka. Opowiada o Chloe, która jest strasznie upartą, zgryźliwą i wredną dziewczyną, ale zwyczajną dziewczyną. Mieszka w San Francisco i większość swojego czasy spędza z przyjaciółmi - gotycką poetką, Amy i małomównym Paulem. W przeddzień jej 16 urodzin postanawia wybrać się z nimi na wierzę Coit Tower, która liczy chyba 9 czy 12 metrów i spada z niej, jednak nie to jest najdziwniejsze. Ona przeżywa ten upadek i jej życie się zmienia. 


4.  "The Look"


Książka jest o dziewczynie - Ted - która praktycznie nie zwraca uwagi na swój wygląd, za to jej siostra jest piękna i Ted zawsze jej zazdrości. Kiedy pewnego dnia na ulicy Londynu zauważa ją - a nie jej siostrę - agent z jednej z najlepszych w Anglii agencji modelek, jest przekonana, że to żart, jednak po jakimś czasie dostaje wiele zleceń i jej kariera się rozkręca. Wymarzone życie? Nie do końca. W między czasie jej siostra choruje na raka, a najlepsza przyjaciółka odwraca się od niej.

3. "Zazdrość"



Bliźniaczki Hayley i Taylor chodzą do klasy wraz Katelyn - dziewczyną, która od zawsze próbuje dorównać swej przyjaciółce, Starli, szkolnej gwieździe, jednak od jakiegoś czasu ciągle się kłócą. W przeddzień wigilii Bożego Narodzenia, Katelyn ginie. Została porażona prądem w wannie. Co z całą sprawą ma wspólnego Starla i jej matka, czy było to samobójstwo? Hayley i Taylor przyrzekły sobie, że za wszelką cenę rozwiążą tę sprawę.

2. "Jutro" (cała seria)



17-letnia Ellie wraz ze swoimi przyjaciółmi wybiera się na biwak w bardzo niedostępne miejsce w górach. Spędzają tam 7 dni. Po powrocie do swoich domów nie zastają nic. Mieszkania są puste, miasto zniszczone. Okazuje się, że podczas ich nieobecności w Australii (to tam odbywa się książka) zaczęła się wojna.

1. 'Pretty Little Liars(cała seria)




Cała seria opowiada o paczce dziewczyn, z której Alison jest, hmmm, najpopularniejsza. Pewnego dnia znika. I przez następne 4 lata nie zostaje odnaleziona. Po całym tym czasie to pozostałej 4 przychodzą tajemnicze sms'owe groźby. Warto przeczytać i obejrzeć serial, właśnie w takiej kolejności. 

Czytaliście może, którąś z tych książek? Jeśli nie-polecam! :D
PS: może dzisiaj wstawię zdjęcia z mojego outfitu, z wczoraj, z zamazaną twarzą (LOL). 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i bardzo proszę o nie spamowanie, honey!