środa, 29 maja 2013

15. Like High Fashion

Hello!
Dzisiaj obiecane moje zdjęcia z zamazaną twarzą (LOL)! :D


Koszula - H&M
Spodnie - LEE
Kurtka - H&M
Trampki - Converse

Zaczyna się długi weekend i będę miała sporo czasu i może dodam post z poradami o modzie (przyznaję, że ten pomysł zaczerpnęłam od Magdy.) Czekajcie niecierpliwie! A tak wg to jak podoba sie outfit? :3

2 komentarze:

  1. Fajne zdjęcia, ale po co piszesz o trampkach, jak ich nie widać na zdjęciu xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i bardzo proszę o nie spamowanie, honey!