piątek, 31 maja 2013

16. Marina and The Diamonds-My New Love!

Hej!
Post będzie o mojej nowej muzycznej miłości, wokalistce Marinie Diamandis, szerzej znanej jako Marina and The Diamonds. Marina jest Walijką, ale ma Greckie korzenie. Wykonuje muzykę indie pop, indie rock, czy alternative pop, która dosłownie mnie oczarowała. Na początku nie byłam przekonana, ale kiedy przesłuchałam dokładniej po prostu się zakochałam! Co jakiś czas tak mam, że przez cały czas słucham jakiegoś wykonawcy, była Nicki Minaj, Florence+The Machine, Ed Sheeran, Ellie Goulding i tylko miłość do One Direction trwa dłuuugo ♥.
Teraz kilka piosenek Mariny:







           




        

1 komentarz:

  1. Myślałam, że Marianna and the diamonds i myślałam że o cb chodzi xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i bardzo proszę o nie spamowanie, honey!