poniedziałek, 6 maja 2013

7. Something About PARIS


Hej, hej, hej!
Dzisiaj mam troszeczkę więcej czasu, więc napiszę dla Was dość obszerny post, o Paryżu, szczęśliwi? :D
Ale najpierw o dzisiejszym dniu. W Poniedziałki mamy tylko 4 lekcje i chciałyśmy pójść na szkolny plac zabaw, ale pogoda była okropna, dlatego poszłyśmy do Juśki, gdzie prawie zniszczyłyśmy jej łóżko, od skakania na nim. 

PARYŻ 

Miasto - od dawna marzyłam o wyjeździe do Paryża i miałam ogromne oczekiwanie, które na szczęście się spełniły! W samym mieście najbardziej podobała mi się ulica Champs Elysees, czyli jedno z głównych miejsc w Paryżu, gdzie mieści się mnóstwo butików, sklepów z pamiątkami, kawiarni i wspaniałych ludzi, których styl podziwiłam. Wrażenie zrobiła na mnie, także wieża Eiffla, Łuk Triumfalny i w ogóle całe miasto.                          photography | via Facebook Arc de Triomphe | via Tumblr Paris / paris
Parki rozrywki - w okolicach Paryża znajdują się teoretycznie 2, ale tak naprawdę 3 parki rozrywki: Disneyland, Walt Disney Studios, które jest częścią Disneylandu oraz Asterix Parc. W Disnelandzie jest wiele miejsc i atrakcji związanych z Myszką Miki, księżniczkami itp., jest to trochę dziecinne, ale... urocze! W Disney Studios jest dużo efektów specjalnych i innych takich, ale było fajnie, natomiast w Asterixie jest duużo kolejek i jak patrzyłam na nie myślałam, że głowa mi pęknie! 
Disneyland Walt Disney | via Tumblr Résultats Google Recherche d'images correspondant à http://www.monblogdemaman.com/wp-content/uploads/2012/07/20120704_105746.jpg
Moda - czyli punkt do, którego bardzo chciałam przejść! :D Uważnie przyglądałam się ludziom na ulicach i zauważyłam kilka naprawdę oryginalnie ubranych osób, jednak zdecydowana większość stawia na sportową, ale nie nudną elegancję i klasykę, której fanką nie jestem, lecz nawet podobało mi się. Zauważyłam dużo pastelowych kolorów, które lubię, wiele butów tzw. jazzówek i ciekawych dodatków i akcesoriów. 
celine | Tumblr Spring 2013 Street Style Photos - Street Style Trend Report Spring 2013 - Harper's BAZAAR The Nyanzi Report: Paris - At Place Vendôme (Part 1).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i bardzo proszę o nie spamowanie, honey!