wtorek, 7 maja 2013

8. I'm Loosing My Best Friends

Cześć.
(Jakby ktoś się zastanawiał, tytuły moich postów nie są przypadkowymi tekstami znalezionymi na we♥heart it, tylko wymyślonymi przeze mnie i dopasowanymi do mojego nastroju/tego co opisuję słowami, które mają jakieś znaczenie.)
Dzisiejszy dzień był... beznadziejny, (...), okropny, (...), straszny... I te określenia mogłyby ciągnąć się w nieskończoność. Zaczęło się od tego, że razem z Ami i Justą wpadłyśmy na pomysł, żeby powiedzieć pewnej osobie, dlaczego przestałyśmy ją lubić i przy pisaniu tego zrobiło mi się strasznie smutno, bo kiedyś naprawdę sądziłam, że mogę jej zaufać. A po drugie, mój pies zachorował, miał 40 stopni gorączki i się martwiłam. Ale, cóż nie każdy dzień musi być świetny, a tych było u mnie ostatnio dość sporo :D 

Tumblr_mdifccoinu1rditxgo1_500_large

Jutro postaram się dodać tag, który napisałam razem z Justą i Madzią, The Fashion Mania(c) Tag :3. 

1 komentarz:

  1. Nominowałam Cię do Libster Blog Award.
    Szczegóły na :http://my-life-and-my-passions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i bardzo proszę o nie spamowanie, honey!