czwartek, 9 maja 2013

9. Libster Blog Award

Hello!
Zostałam nominowana (po raz pierwszy na tym blogu!) do Libster Blog Award przez Magdę, za co dziękuję! <3 Wiem, że miałam dodać The Fashion Mania(c) Tag, ale miałam, hmm, problemy, które polegały na zgubieniu kartki z pytaniami, ale prawie wszystkie pytania sobie przypomniałam, więc możecie liczyć na ten tag w Sobotę. 

Przejdźmy do Libster Blog Award! ;) 

1. Masz jakieś fobie? 
Taaak, robako-fobie i patrzenie-na-krew-i-inne-tego-typu-rzeczy-fobie :)

2. Ulubione zwierzę? (domowe albo dzikie)
Pies to moje ulubione zwierzę domowe, a dzikie to, Fenek-lisek pustynny, wilk, lew.

3. Spodnie vs. spódnica
Trudne pytanie, ale chyba wolę spódnice :)

4. Ulubiony blog?
Nie mam ulubionego, czytam wiele wspaniałych i inspirujących blogów. 

5. Masz rodzeństwo? 
Nie, nie mam i chyba, mimo wszystko się z tego cieszę :3

6. Ulubiony przedmiot w szkole?
Przerwa? :O A, tak na poważnie to w-f (chociaż coraz mniej) i przyroda.

7. Pop vs. rap
Nie wiem, oba gatunki są fajne. 

8. Masz jakieś pasje?
Moda, jazda konna, blogowanie (<3)!

9. Tortilla vs. pizza
Tortilla, pizza mi się znudziła...

10. Ulubiona marka kosmetyków?
Nie specjalnie używam kosmetyków, ale mam tusz Max Factor, który jest naprawdę fajny i toniki, peelingi, żele i inne takie pierdoły do twarzy z Under20. 

11. Ulubiony sklep w Twojej okolicy?
W mojej okolicy nie ma specjalnie fajnych sklepów :// ale jeśli miałabym wybrać to Reserved.

Jeszcze kogo nominuję:
to-co-mnie-jara.blogspot.com
my-very-secret-life.blogspot.com
bocia-bociaa.blogspot.com

I moje pytania:
1. Jakiego koloru są ściany w Twoim pokoju?
2. Do jakiego kraju najbardziej chciałabyś pojechać?
3. Twój ulubiony trend w tym sezonie?
4. Żelki czy czipsy?
 5. Jakie trzy rzeczy zabrałabyś na bezludną wyspę?
6. Wolisz siedzieć przed komputerem czy czytać książki?
7. Facebook czy Twitter?
8. Co byś zrobiła, gdybyś wygrała 10.000.000 w Lotto?
9. Kosmetyki czy ubrania?
10. Kim chcesz być w przyszłości?
11. Justin Bieber vs. One Direction?

Pa :*
 

3 komentarze:

  1. Ulubione zwierzę :wilk???????????
    ŚmIeSzNe <33333

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro tak uważasz to się nie sprzeciwiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i bardzo proszę o nie spamowanie, honey!