środa, 12 czerwca 2013

19. My Thoughts: zdjęcia w postach

Cześć!
Właśnie wróciłam z wycieczki szkolnej. Było świetnie! W autobusie grałam z Madzią i Ami w wyzwiska itp. Napisze może o tym post. A teraz idę, hmm, nie wiem może odpocząć.
Temat posta:
Dzisiaj mam dla Was kolejną garść moich przemyśleń. Tym razem o zdjęciach w postach i tym co jest na nich umieszczone.

Jakość
Większość blogów o życiu, modzie czy tzw. pamiętników obfituje w zdjęcie strojów, inspiracji, autorek/ów czy miejsc i przedmiotów z życia codziennego. Nie zawsze zdjęcia są świetnej jakości, ale przecież, skoro chce się wstawiać zdjęcia i lubi się je robić, to nie powinien Cię powstrzymywać fakt, że nie są one z lustrzanki, prawda? Oczywiście na takie przyjemniej popatrzeć, ale są programy do obróbki i triki, które pozwalają robić lepsze zdjęcia. 

Ilość
Najlepiej pisać posty ze strojami oddzielnie, od tych z dłuższym tekstem, ponieważ takie i z tym, i z tym są nieco przytłaczające-przynajmniej dla mnie. Notka poświęcona zdjęciom powinna być na nich skoncentrowana i albo zdjęcia powinny być ładnie rozmieszczone na całą szerokość postu, lub wyśrodkowane, albo estetycznie rozmieszczone, bo gdy są one porozwalane wygląda to brzydko. 

Co
Na blogowych zdjęciach najczęściej umieszcza się stroje, zdjęcia życia codziennego. Niedawno na jakimś blogu czytałam, że autor/ka nie lubi zdjęć jedzenia, czy jak to ujął/ęła "zdjęć kiełbasy", co nie powiem-rozśmieszyło mnie, ponieważ, macie coś do kiełbasy?! Okey, może nie jest to jakiś mega-przyjemny widok, ale każdy zamieszcza to co chce, tak? Najlepiej jeśli na zdjęciu przedstawione jest coś ładnego, ale to oczywiste. Do tego nie mam nic specjalnie do powiedzenia, bo każdy może dodawać to, co chce. :) 

Masz prawo mieć swoje zdanie..

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz i bardzo proszę o nie spamowanie, honey!