niedziela, 23 czerwca 2013

21. Tag

Hej!
Już drugi raz dzisiaj, mam jakoś dużo weny. Kiedyś znalazłam na blogu Magdy tag: Co wolisz? i chciałam go zrobić, ale jakoś tak... Więc zrobię go teraz :)

1.Dostać jedynkę  i znaleźć 50 zł  lub  dostać piątkę i zgubić 50 zł. 
Trudny wybór, ale chyba wolałabym dostać piątkę i zgubić 50 zł, ale ni jestem pewna.
2. Poprawić sobie twarz  lub zmienić fryzurę.
Zmienić fryzurę, oczywiście!
3. Zapomnieć z domu portfela  lub telefonu.
Portfela. Muszę mieć ciągłą łączność, bo zwariuję, a bez portfela sobie poradzę.
4.Hodować chomika lub rybki.
Żadne, ale jeśli już to chomika. 
5.Dostać autograf od swojego idola lub znaleźć 100 zł.
Dostać autograf. Pieniądze szczęścia nie dają, a autograf to coś niezwykłego.
6.Przewrócić się na przystanku lub spaść z krzesła w klasie.
Spaść z krzesła w klasie.
7.Połknąć pająka lub szczurzy bobek.
Fu. Ale wolałabym chyba szczurzy bobek.
8.Pod choinką znaleźć tablet lub smartfona.
Tablet mam, smartfona mam, ale chyba wolałabym smartfona.
9.Jeździć na nartach lub na snowboardzie.
Jeżdżę na nartach i przy tym zostanę.
10.Śpiewać kolędy przed całą klasą lub rodziną.
Jasne, że rodziną.
11.Skasować konto na fb lub zmienić numer telefonu.
Skasować facebooka.
12.Wygrać samochód lub motocykl.
Samochód.
13.Dostać śnieżką w twarz lub wpaść w głęboką kałużę.
Wpaść w kałużę
14.Stłuc szklankę z sokiem lub upuścić pizzę na podłogę.
Upuścić pizze na podłogę.
15.Zostać kimś sławnym lub wygrać milion na loterii.
Wygrać milion, bo sława nie jest tym o czym marzę.
16.Nie mieć komórki lub internetu.
Internetu.
17.Dostać BRAVO bez plakatu lub bez dodatku.
Bez dodatku, oczywiście! Zwykle są one kiczowate i brzydkie, a plakaty są czymś, co kocham.
18.Dojeść kanapkę po nauczycielu lub dopić herbatę po sprzątaczce.
WTF?! Nie mam pojęcia.
19.Oglądać klan przez 24 godziny lub deklamować wiersz przez całą godzinę.
OMG, chyba wiersz, nienawidzę klanu!
20.Tańczyć z Justinem Bieberem lub grać w butelkę z Maćkiem Musiałem.
Jezusmaria, nie wiem! Ale chyba wolałabym grać z Maćkiem...
21.Nosić dwa dni te same majtki lub nie zmieniać skarpetek przez trzy dni.
Nie zmieniać skarpetek. 
22.Skoczyć ze spadochronu lub zanurkować do wraku zatopionego statku.
Zanurkować!
23.Pójść z mamą do sklepu lub pomóc tacie przy samochodzie.
Pójść z mamą do sklepu.
24.Seplenić lub jąkać się.
Nie wiem, bo (chyba) sama seplenię, tzn. nie wymawiam litery "r". 25.Zjeść robaczywe jabłko lub połknąć muchę.
Połknąć muchę, bo już mi się to zdarzyło.
26.Zjeść czekoladowego shake'a lub lody na patyku.
Shake...
27.Pójść do kina lub wybrać się na koncert.
Pójść na koncert.
28.Napić się zepsutego mleka lub ugryźć spleśniałą pizzę.
Skoro jest napisane "ugryźć", to mogłabym ją wypluć, prawda?
29.Soki owocowe lub napoje gazowane.
Soki owocowe.
30.Mieć dłuższe wakacje lub lepsze oceny na koniec roku.
Dłuższe wakacje, bo moje oceny są dobre (według mnie).

Pa, pa!

4 komentarze:

  1. Haha xd większość odpowiedzi mam inną xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Krzychu, przeciwieństwa się przyciągają! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. -.- Wolisz grać w butelkę z Musiałem niż tańczyć z Justinem?!? Foch 4ever -.- Nie na 5 minut -.- -.- -.-

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne odpowiedzi :D
    obserwuje i licze na rewanz ;)
    http://something-else1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i bardzo proszę o nie spamowanie, honey!