poniedziałek, 24 czerwca 2013

22. Just Be Yourself

Hej. 
Dziś dzień jest długi. I nie chodzi o to, że dni są teraz najdłuższe, tylko o to, że ciągnie się, a jedna minuta jest jak godzina. W szkole nie działo się nic szczególnego. Ubrałam dzisiaj dość, hmm, oryginalne kalosze. Jak może wiecie, a może nie, lubię robić różne rzeczy na przekór i przełamywać granice. Wyrażam to przede wszystkim, tym jak się ubieram. Moje kalosze nie podobały się wszystkim, rozumiem. Może jakiś czas temu byłoby mi przykro, ale teraz nie jest. Przez ostatni rok zmieniłam się i to bardzo, wiem. Zmienili mnie ludzie, których kocham i nienawidzę. Zdarzenia, które bolały i te, które cieszyły. Słowa, te wypowiedziane i wyszeptane, pochlebne i nie. Bo świat się zmienia, a ja z nim. I bardzo się z tego cieszę. Usłyszałam miłe i te trochę mniej, komentarze na temat moich butów, i każde starałam się zaakceptować. I jestem z siebie dumna, bo udało mi się. Udało mi się bez łez. Bez smutku. Bez żalu i złości. Bo teraz wiem, że liczy się dla mnie tylko opinia osoby, która coś dla mnie znaczy. Bo ważne jest, co Ty myślisz o sobie i jak się z sobą czujesz. Nikt nie jest wart, tego byś rezygnował/a z siebie. Kiedyś byłoby mi smutno. Teraz jestem szczęśliwa.

"czasami człowiek czuje coś czego czuć nie chce, ale nie może z tym nic zrobić, bo jest to silniejsze od niego samego"

Zawsze dziękuj wszystkim..

I'm Mania. I was weak, but now I'm strong. Strong like never. 

Dziękuję, jeśli ktoś to przeczytał. 

3 komentarze:

  1. Och, Maniu to było takie piękne...(przecież twoje kalosze były takie sweet♥. Nie rozumiem ludzi którym się nie podobały)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodaj ich zdjęcie xd żeby czytelnicy wyrazili sw opinie xd

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne inspiracje oraz bardzo fajny blog pozdrawiam i zapraszam do mnie do skomentowania ostatniego posta i zaobserwowania mojego bloga hania-blog-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i bardzo proszę o nie spamowanie, honey!