wtorek, 25 czerwca 2013

23. Now You Know My Name

Hello, hello!
Pogoda. Ta pokręcona pogoda. Deszcz. Depresja - moje jedyne skojarzenie do dzisiejszego dnia. My god, myślałam, że zbliżają się wakacje, a teraz mam wrażenie, że się oddalają. I moja stopa boli tak bardzo, że nie mogę chodzić. Jakieś plusy? Nie lubię takiej aury, ale działa inspirująco, więc wena przybywa w ekspresowym tempie, a to oznacza, że może napiszę coś dłuższego. Może o modzie, a może o blogach, a może nie wiem...

Trochę inspiracji ♥

5 komentarzy:

  1. Maniu , mam pytanie.Ty te takie inspiracje to sama skleiłaś czy ściągnęłaś z jakiejś stronki ???

    OdpowiedzUsuń
  2. + założyłam nowego bloga o Selenie Gomez.
    Mogłabyś go zaobserwować ? Było by mi bardzo miło- to dal mnie ważne.
    Selena-Gomez-is-my-good.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. znalazłam każde zdjęcie na we♥it i skleiłam w photoscapie :) Zaobserwowałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie genialne te pierwsze buty! *,*

    Zapraszam, liczę na szczerą opinię♥ Obserwujemy?♥
    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Inspiracje *_*
    Pytałaś czy obserwujemy,ja już i teraz liczę na cb :)

    http://hopeorbelieve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i bardzo proszę o nie spamowanie, honey!