piątek, 28 czerwca 2013

24. Happiness

Hej, hej!
Za około godzinę będę miała zakończenie roku. Cieszę się, bo będą wakacje, ale będzie mi brakować tego wszystkiego. Na szczęście nie muszę się rozstawać z klasą, to dopiero za rok ;D.  Nawet nie zdawałam sobie sprawy, z tego jak bardzo przywiązana jestem do wszystkich tych ludzi, których lubię i nie. Bo to oni mnie kształtują, sprawiają że jestem, jaka jestem, i bardzo, bardzo im za to dziękuję. Dziękuję za ten wspaniały rok szkolny, za te wszystkie chwile, za smutne momenty, za te śmieszne. Dziękuję za wszystko. Dziękuję moim przyjaciółkom, że przez ten rok były ze mną i znosiły moje fochy, że były przy mnie i mimo tego, że nasza paczka się zmniejszyła, to i tak miałam komu się wypłakać. 
To niesamowite, że czekałam na ten dzień od początku roku szkolnego, a teraz chce mi się płakać. 
Moja średnia będzie całkiem dobra, ponieważ około 5.2, więc jestem z siebie zadowolona, mam nadzieję, że Wy też jesteście zadowoleni ze swych ocen i że spędzicie wakacje miło, życzę Wam jak najwięcej momentów, w których będziecie mogli skakać i płakać ze śmiechu i szczęścia. 
Ten rok był świetny, i mam nadzieję, że następny będzie taki, albo jeszcze lepszy!

Dream Vacation

Adios! 

2 komentarze:

  1. Hej. Nie wiedziałam, jak mam skomentować notkę, bo komentarze widnieją u góry, ale w porę się połapałam.
    Gratulacje takiej średniej, ja też jestem z siebie zadowolona, bo po całym roku ciężkiej nauki mam pasek i to świetne uczucie :)
    Ja już skończyłam gimnazjum i teraz czekam na to, aby dostać się do LO.
    Hm, życzę Ci również miłych wakacji, aby były tylko te dobre chwile, mnóstwo szczęścia, a no i żeby przyszły rok też był taki fajny, jak ten :)
    Ja prowadzę bloga z grafiką (nie jest jakaś na najwyższym poziomie, ale możesz wpaść i ocenić) DROWSILY.blogspot.com : *
    pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej tutaj Carrie D, która z przyczyn osobistych musiała zablokować tamtego bloga. Byłaś jego obserwatorką więc informuję Cię, że powstał mój nowy blog o innej nazwie. Mam nadzieję, że nie stracę twojej osoby, jako stałej czytelniczki. Zapraszam do obserwowania nowego bloga . Jeśli zaobserwujesz, powiadom mnie o tym, a na pewno się odwdzięcze z tego konta.
    XOXO Karla
    karladreamsworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i bardzo proszę o nie spamowanie, honey!