niedziela, 28 lipca 2013

25. I'll Never Been Alone

Hellow!
Znacie kogoś kto był na jednym weselu i dwóch 18-nastkach dla rodziny/przyjaciół? Here I am 8) Przepraszam, że nie pisałam, ale wiecie, wakacje. Byłam na obozie sportowym, u mojego taty w Warszawie i się leniłam. Właściwie, to nie wiem, dlaczego nie pisałam, bo przez ostatni tydzień mogłam, ale jakoś tak wyszło. Przepraszam. Teraz znów wyjeżdżam na obóz, ale jeśli będzie wi-fi to coś do Was napiszę.


Piosenka, którą lubię.

xoxo, Mania. 

2 komentarze:

  1. Hej :P WIDZĘ ŻE KORZYSTASZ Z WAKACJI W PEŁNI :)
    SUPER POST !
    pozdrawiam serdecznie :
    zapraszam do mnie :)
    my-world-is-dziwny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A o spotkaniu ze mną nie wsmopminialas ;-; xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i bardzo proszę o nie spamowanie, honey!