poniedziałek, 12 sierpnia 2013

26. Remember Ya Forever

Hey!
Właśnie wczoraj wróciłam z obozu. O Boże, było naprawdę niesamowicie! Poznałam tylu wspaniałych ludzi, chociaż zdarzyło się kilka mniej przyjemnych osób, to i tak większość z nich zapamiętam na zawsze. I będę tęsknić. Oprócz tego, że na obozie byli Polacy -co jest chyba oczywiste :P- były też osoby z Rosji. Na początku bałam się, że nie będę umiała się porozumieć itp., ale po jakimś czasie gadaliśmy trochę po angielsku trochę po polsku i było MEGA. Tak bardzo tęsknię... Miałam odpały z koleżankami i naprawdę robiłyśmy dziwneeee rzeczy! Zapamiętam to na zawsze :D Umówiliśmy się z kilkoma osobami, i mam nadzieję, że zobaczymy się w przyszłym roku. 
Ale przede wszystkim, pamiętam, że w domu mam wielu ludzi, których kocham i teraz czas się z nimi spotkać. Czas powrócić to rzeczywistości i częstego pisania postów! 

Tumblr
love ya, M. 

1 komentarz:

  1. To super ze obóz się udał :)
    Czekam z niecierpliwością na nowe posty ;)

    pozdrawiam serdecznie :)
    zapraszam do mnie :))
    my-world-is-dziwny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i bardzo proszę o nie spamowanie, honey!