wtorek, 13 sierpnia 2013

27. My Thoughts: Don't You Wanna Be An Angel?

Heyo!
Miałam dzisiaj dziwny dzień.Ogólnie, to przez całe przedpołudnie czekałam na Justę, która miała do mnie przyjść, ale coś jej wypadło (buziaki dla Justynki, KC <3). Więc z nudów pisałam sobie opowiadania, rysowałam, przeglądałam zdjęcia i podpisy z obozu, czytałam książkę ("Krąg", genialna, naprawdę polecam!) i przede wszystkim dużo myślałam. 
Macie takie dni, kiedy czujecie, że jesteście, hmm, źli? Nie chodzi, o to, że zrobiłam coś złego, tylko tak ogólnie, chodzi o to, że Twoje życie jest naprawdę fajne, a inni mają tak beznadziejnie... Na przykład dzieci chore na nie uleczalne, ciężkie choroby czy te, które głodują w Afryce albo są zaniedbywane przez rodziców lub zwyczajnie nie lubią siebie. I przez miałam jakieś potworne wyrzuty sumienia. Wiem, że to nie moja wina i że to dziwne, ale nic na to nie poradzę. Prawie płakałam. 
Później myślałam, o biednych zwierzętach, które ludzie traktują, jakby one nie mały uczuć. Jak można być takim idiotom, żeby robić krzywdę bezbronnemu zwierzęciu?! Czasami po prostu nie potrafię pojąć ludzkiej głupoty. Po co krzywdzić istoty, które nic nam nie zrobiły? Czy to nie jest po prostu pusty egoizm? Idiotyzm? Bezmyślność? Brak wyobraźni? Nie wiem, ale to takie cholernie smutne. 
Jak już o smutnych rzeczach, to skończmy to, co zaczęliśmy. Rasizm, czyli nienawiść i nietolerancja do osób, o innym kolorze skóry, czy innym typie urody lub religii albo pochodzenia. Jak tak można, ja się pytam?! Dlaczego uważasz, że "Murzyn" jest gorszy od Ciebie? Bo ma czarną skórę? Inne przekonania? Różni się od Ciebie? Właśnie. Ludzie boją wszystkiego, co inne niż on sam i od tego, wśród czego się wychował. Przecież każdy człowiek jest taki sam i do każdego trzeba mieć taki sam szacunek, prawda? 
Teraz mobbing, czyli prześladowanie w szkole lub pracy. Ludzie wyśmiewają innych. Ze wszystkiego można się pośmiać. Ktoś się dobrze uczy? Kujon! Ktoś ubiera się inaczej niż inni? Jest dziwny, nie zadajemy się z nim! To takie okropne. Każdy ma prawo bycia takim, jakim tylko chce, robienia tego, czego chce, mówienia tego, czego tylko sobie zechce. W końcu Polska to wolny kraj, więc dlaczego wyśmiewać kogoś, dlatego, że ma inny styl? To po prosu bez sensu. Jeśli dobrze się uczy, to dobrze dla niego, może po prostu jest z tego dobry, po co od razu mówić, że jest kujonem? No, s**t, po co?! 

Przepraszam, jeśli Was zanudziłam, ale blog to miejsce, w którym uwalniam myśli. Jutro napiszę coś o modzie i będzie weselej, obiecuję! :D
we will laugh so hard | via Facebook


xx, Mania ♥

1 komentarz:

  1. Haha ;3 mądry post xD i też buziaki ;* btw Amelka mnie oskarżała o rasizm xD pamietasz? XD jak Karaś powiedział że Warszawska to żyd xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i bardzo proszę o nie spamowanie, honey!