środa, 14 sierpnia 2013

28. I Choose To Look Pretty

Hi!
Dziś zrobię post o ładnym wyglądzie. Może sama nie zawsze wyglądam jakoś świetnie, ale bardzo łatwo przychodzi mi to oceniać u innych. Wiem, że może to nie jest dobra cecha, ale tak mam. Kiedyś oceniałam po wyglądzie, teraz staram się już tego nie robić. 

1. Uwierz w siebie!
To chyba najważniejsze. Bo jeśli sama nie sądzisz, że ładnie wyglądasz, to tym bardziej nie zrobi tego nikt inny. I to nie tak, że walę Wam teksty z tych wszystkich poradników dla nastolatek itp., ale wiem to naprawdę, z własnego przykładu. Ważne, by dostrzegać w sobie i innych najpierw, to co piękne i interesujące, a dopiero później, to co gorsze. Wtedy świat będzie wydawał się choć trochę piękniejszy. 

2. Poznaj swoje wady i zalety.
Każdy człowiek ma w sobie coś wyjątkowego, pięknego, co wyróżnia go z tłumu. Warto przyjrzeć się sobie obiektywnie, dojrzeć swoje atuty i dobrze się zastanowić, jak je wyeksponować. Ja na przykład sądzę, że mam ładne włosy i oczy i nie chodzi o to, że się tym chwalę, tylko jestem tego świadoma. 

3. Zadbaj o siebie.
Wykonuj podstawowe czynności, takie jak, rozczesywanie włosów, mycie zębów, piłowanie paznokci, przemywanie twarzy tonikiem i peelingiem, prostowanie pleców, uśmiechanie się! To sprawia, że człowiek od razu staje się przyjaźniejszy i sprawia lepsze pierwsze wrażenie.

4. Dopasuj ubrania!
Bardzo ważne, by dopasować ubrania i dodatki do Twojego typu urody, charakteru i sylwetki. Myślę, że sama wiesz, w czym wyglądasz najlepiej, ale jeśli nie zapytaj przyjaciółki/mamy/innej zaufanej osoby, o pomoc w doborze ubrań. Najważniejsze, jednak jest to, byś czuła się w ubraniu dobrze.

5. Przestań się przejmować.
Jeśli czujesz się w czymś dobrze i sądzisz, że ładnie wyglądasz, to po co przejmować się nie miłymi komentarzami? Może ktoś jest po prostu zazdrosny lub Cię nie lubi i mówi wredne rzeczy złośliwie, bezpodstawnie? Ważne, żebyś sama dobrze czuła się w swojej skórze, jeśli tak jest, olej zdanie osób, które nie są dla Ciebie ważne, bo po co się przejmować? 

Untitled     Lifestyle | via Tumblr     There Is NO Secret Here! - inspiring picture on Favim.com

xoxo, M. ♥

2 komentarze:

  1. Masz Świętą Rację ! :P Zgadzam się z każdym Punktem w 100 % :))
    Naprawde super post :P Ja chcę takich więcej :)
    Pozdrawiam serdecznie ! :)
    zapraszam do mnie ! :)
    my-world-is-dziwny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i bardzo proszę o nie spamowanie, honey!